Η επιλογή των χρωμάτων που θα χρησιμοποιήσετε για την εμφάνιση του site σας αλλά και της γραμματοσειράς αποτελεί το πρώτο βήμα για να κερδίσετε τον ταξιδιώτη του διαδικτύου για να μην το εγκαταλείψει.
Ένα συνηθισμένο λάθος είναι η επιλογή χρώματος γραμματοσειράς η οποία δεν κάνει αντίθεση με το background με αποτέλεσμα να είναι δύσκολη η ανάγνωση του κειμένου από την πλειοψηφία του κοινού μας και ακόμα περισσότερο από άτομα που έχουν προβλήματα όρασης. Μια σωστή και μελετημένη αντίθεση βοηθάει αρκετά.
Ακόμα ένα λάθος είναι η επιλογή των βασικών χρωμάτων της site μας τα οποία δεν συνάδουν με το προφίλ της επιχείρησης μας. Για παράδειγμα έχουμε δει site επιχείρησης που διοργανώνει παιδικά πάρτυ και παρουσίαζε πάνω σε μαύρο φόντο την ανάλυση των υπηρεσιών της. Ίσως ένα τέτοιο χρώμα να ταίριαζε περισσότερο σε μια επιχείρηση-bar διασκέδασης που παίζει hard rock μουσική. Βοηθάει πάρα πολύ να συνδυάζουμε το perception (...κοινή αντίληψη) που έχει το κοινό μας για το χρώμα που συνήθως ταιριάζει με το αντικείμενο της επιχείρησης μας. Επίσης δεν πρέπει να παρασυρόμαστε να χρησιμοποιούμε το αγαπημένο μας χρώμα μόνο και μόνο επειδή αρέσει σε εμάς. Το target group μας το ρωτήσαμε; Ένας ειδικός στο internet marketing ή μια μελέτη των χρωμάτων θα βοηθήσει.
Σε συνέχεια του προηγούμενου ένα λάθος είναι να αγνοούμε τους συμβολισμούς των χρωμάτων στην ψυχοσύνθεση του κόσμου. Το Μόβ έχει κάτι θλιμμένο αλλά και αριστοκρατικό αναλόγως πως θα χρησιμοποιηθεί, το πράσινο δίνει την αίσθηση ηρεμίας ενώ το κόκκινο είναι ζωηρό και συμβολίζει δυναμισμό. Κάθε χρώμα έχει πολλούς συμβολισμούς. Καλό θα είναι να μην κάνουμε το λάθος να αγνοήσουμε τους συμβολισμούς και τους σωστούς συνδυασμούς των χρωμάτων.
Ένα λάθος τέλος είναι να χρησιμοποιούμε διαφορετικό βασικό χρώμα στο site μας από αυτό που ακολουθεί το Brand μας ή το χρώμα με το οποίο το κοινό μας μας έχει ταυτίσει.
Μια συμβουλή θα ήταν να μελετήσουμε τον ανταγωνισμό και όχι μόνο, για να πάρουμε καλές ιδέες και να αποφύγουμε τις κακοτοπιές.
Και μην ξεχνάτε ....αν ο επισκέπτης αισθανθεί περίεργα μόλις δει τους συνδυασμούς χρωμάτων στο site μας θα φύγει μέσα σε 2 δεύτερα και αυτό δεν το θέλουμε....
Nektar
Ένα συνηθισμένο λάθος είναι η επιλογή χρώματος γραμματοσειράς η οποία δεν κάνει αντίθεση με το background με αποτέλεσμα να είναι δύσκολη η ανάγνωση του κειμένου από την πλειοψηφία του κοινού μας και ακόμα περισσότερο από άτομα που έχουν προβλήματα όρασης. Μια σωστή και μελετημένη αντίθεση βοηθάει αρκετά.
Ακόμα ένα λάθος είναι η επιλογή των βασικών χρωμάτων της site μας τα οποία δεν συνάδουν με το προφίλ της επιχείρησης μας. Για παράδειγμα έχουμε δει site επιχείρησης που διοργανώνει παιδικά πάρτυ και παρουσίαζε πάνω σε μαύρο φόντο την ανάλυση των υπηρεσιών της. Ίσως ένα τέτοιο χρώμα να ταίριαζε περισσότερο σε μια επιχείρηση-bar διασκέδασης που παίζει hard rock μουσική. Βοηθάει πάρα πολύ να συνδυάζουμε το perception (...κοινή αντίληψη) που έχει το κοινό μας για το χρώμα που συνήθως ταιριάζει με το αντικείμενο της επιχείρησης μας. Επίσης δεν πρέπει να παρασυρόμαστε να χρησιμοποιούμε το αγαπημένο μας χρώμα μόνο και μόνο επειδή αρέσει σε εμάς. Το target group μας το ρωτήσαμε; Ένας ειδικός στο internet marketing ή μια μελέτη των χρωμάτων θα βοηθήσει.
Σε συνέχεια του προηγούμενου ένα λάθος είναι να αγνοούμε τους συμβολισμούς των χρωμάτων στην ψυχοσύνθεση του κόσμου. Το Μόβ έχει κάτι θλιμμένο αλλά και αριστοκρατικό αναλόγως πως θα χρησιμοποιηθεί, το πράσινο δίνει την αίσθηση ηρεμίας ενώ το κόκκινο είναι ζωηρό και συμβολίζει δυναμισμό. Κάθε χρώμα έχει πολλούς συμβολισμούς. Καλό θα είναι να μην κάνουμε το λάθος να αγνοήσουμε τους συμβολισμούς και τους σωστούς συνδυασμούς των χρωμάτων.
Ένα λάθος τέλος είναι να χρησιμοποιούμε διαφορετικό βασικό χρώμα στο site μας από αυτό που ακολουθεί το Brand μας ή το χρώμα με το οποίο το κοινό μας μας έχει ταυτίσει.
Μια συμβουλή θα ήταν να μελετήσουμε τον ανταγωνισμό και όχι μόνο, για να πάρουμε καλές ιδέες και να αποφύγουμε τις κακοτοπιές.
Και μην ξεχνάτε ....αν ο επισκέπτης αισθανθεί περίεργα μόλις δει τους συνδυασμούς χρωμάτων στο site μας θα φύγει μέσα σε 2 δεύτερα και αυτό δεν το θέλουμε....
Nektar
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου